niedziela, 16 stycznia 2011

JAK MYĆ PANELE BY NIE BYLO SMUG

Na prośbę jednej z czytelniczek forum chciałabym poruszyć ten temat.

To czy na panelach zostają ślady zależy od tego jakie mamy panele, chodzi o markę, kolor paneli.

Sama posiadam panele firmy Classen, jedne są bardzo ciemne a drugie jasne.
Miałam problem od zawsze z myciem paneli zawsze zostawały smugi a używałam dostępnych na rynku płynów.

Moje spostrzeżenia:
- nie są dobre płyny które się pienią, zawsze zostawią smugi chyba, że po umyciu przetrzemy je jeszcze dokładnie samą wodą
- należy myc panele zgodnie z ich ułożeniem wtedy smug nie będzie

- jednak najlepszy jest sprawdzony sposób naszych babć - woda z niewielką ilością octu - na pewno nie zostawi śladu.


16 komentarzy:

  1. Z octem nie próbowałam,ale dobry jest sposób mycia wodą z płynem do płukania, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego sposobu nie znałam, jutro spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Panele myję z płynem do mycia paneli,ale naprawdę tego płynu daję tylko odrobingę.Są płyny do mycia i zarówno pielęgnacji paneli jak również intensywnego ,gruntownego mycia.Obie opcje warto wykorzystać,poniewaz moje panele są jak nowe ,a mam je już 6 lat.
    Pozdrawiam`~~Malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam płynów dostępnych na rynku i w bardzo małych ilościach. Płyn z octem sprawdza się do wszystkiego. Pozdrawiam Pani Małgosiu

      Usuń
  4. Witam mam pytanie jak czyścić drewniany stół

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry mam dwie skórzane sofy i nie wiem jak o nie dbac.Wiem , ze sa rozne srodki konserwujace , ale moze Pani ma jakis sposob?
    PROSZE O POMOC
    z gory dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umyć mydłem w płynie (biały jeleń) z wodą,a następnie wetrzeć niewielką ilość oliwki dla dzieci.Pięknie skóra prezentuje się po takim zabiegu.

      Usuń
  6. jak dbac o meble skorzane

    OdpowiedzUsuń
  7. za oknem powoli robi sie wiosna:)
    mam prosbe do PERFEKCYJNEJ PANI DOMU jak ma swoje własne sposoby na odzywki i nawozy lub inne rzeczy zwiazane z ogroodem a nie tylko z domem to podzieliła sie z nami BARDZO PROSZE
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomocy,,moj synus popisal mi dlugopisem niebieskim jasna skörzana sofe.Czyscilam tak ze az zostal slad ale dlugopisac zostal i tak.
    Z gory dziekuje
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy lakier do wlosów, spryskać wytrzeć i umyć wodą z mydłem. Też miałam ten pronlem, pozdrawiam

      Usuń
  9. A ja poszukuję rady jak dbać o szklaną płytę gazową i żeliwne ruszta, denerwuja mnie te smugi na szkle a na ruszta nie mam pomysłu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką kuchenkę ( totalna pomyłka) ruszt namaczałam we wodzie z płynem do naczyń, w tym czasie płytę ceramiczną myłam ściereczką z wodą i polerowałam ręcznikiem kuchennym ale nie papierowym. Ruszt szoruję gąbką do mycia naczyń. Są specjalne mleczka lub ściereczki do płyt ceramicznych ale zawsze zostawiały tłuste smugi.

      Usuń
  10. A czym czyścić panele aby nie było widać śladów po gołych stopach?

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja radzę nie zmienic panele :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra rada gościu hehe

    OdpowiedzUsuń